sobota, 6 maja 2017

SPORTOWO Z TWINKLEDEALS.COM?


Hejka!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją sportowej odzieży od Twinkledeals.com . Powiem szczerze, że byłam bardzo zaskoczona jakością tych ubrań, bo jest naprawdę świetna!

Może zacznę od Top-u, jest super, pasuje idealnie, jego materiał jest prześwietny.

Legginsy- przed ich zamówieniem bardzo, ale to bardzo dokładnie się zmierzyłam. Parę razy zamawiałam właśnie spodnie i legginsy na oko i źle na tym wychodziłam, ale tym razem nareszcie przyszły idealne! Najlepsze jest to, że tylko troszeczkę prześwitują i pasują nawet na różne wyjścia, nie tylko na wf czy siłownie. Są jakby to ująć uniwersalne (?). Naprawdę, jeśli szukacie, jakiś tanich i fajnych legginsów to bardzo, polecam Wam te które ja zamówiłam.

Bomberka, ach ten kolor jest cudowny. Wygląda identycznie jak na zdjęciu, jest bardzo dobrze wykonana i nie mam do niej najmniejszych zastrzeżeń.

Linki do rzeczy znajdują się na dole, mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają, więc zostawiam Was z postem. Do następnego!










 
LEGGINSY - KLIIIK
 BOMBERKA- KLIIIK
TOP - KLIIIK
 

19 komentarzy:

  1. Ale swietnie wyglądasz 💞 Super bomberka 💪🏻 Świetna fogura

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny zestaw . Mega styliacja,bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny zestaw , bardzo mi sie podoba .
    Świetny ten top

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy zamówiłam sobie takie same, tylko, że z innego sklepu, ale niestety okazały się za małe... Ale masz świetną figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Leginsy i bomberka są świetne, a w połączeniu ze sobą wyglądają jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Legginsy zamówiłyśmy podobne, ale nie doszły jeszcze :) Super paczka! A no i oczywiściw fotograf, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te legginsy naprawdę świetne! Zdjęcia także mi się podobają. :)
    Idealny zestawik. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mi nie dawno przyszedł strój jest super ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetną masz figurę! Aż muszę zajrzeć na tą stronę, ponieważ od dawna poszukuję takich legginsów w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ubrania! Te legginsy z chęcią bym ubrała.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o legginsy to jestem na nie, ale bomberka jak najbardziej - trzy razy tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw. Bardzo spodobały mi się te legginsy pomimo, że ja w ogóle w nich nie chodzę to dla tych z chęcią bym zaczęła ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że jesteś zadowolona z ciuszków :D Kolor bomberki wymiata :D A leginsy! Sztos! Mam podobne ale mają jeszcze białe paski z boku <3
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne ubrania! Bardzo podoba mi sie kolor bomberki! ;) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  15. Bomberka i legginsy są przecudowne! Świetny pomysł na zdjęcia. W dodatku figura... tylko pozazdrościć, mnie też przydałoby się trochę aktywności.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post ❤!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow jaka figura <3
    po klikane
    12.77
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  17. Top chyba spodobał mi się najbardziej, jest cudowny!
    Bomberki też uwielbiam i właśnie czekam na swoją, ciekawy kolorek :)
    Leginsy widziałam podobne na ZAFUL, ale bałam się jak to będzie z rozmiarem :/
    Nie słyszałam o tym sklepie, ale widzę, że jesteś baaardzo zadowolona z paczuszki ^^

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń