środa, 26 kwietnia 2017

HAUL || GAMISS.COM

Hej!
Dziś przychodzę do Was z krótkim haul'em, przepraszam za różnorodność zdjęć, ale następnym razem się poprawię! Jeśli macie jakieś konkretne pytania, co do rzeczy to pytajcie w komentarzu. Zapraszam do oglądnięcia i przeczytaniu krótkich opisów, do następnego!

1. Kabaretki

Kabaretki jak kabaretki, myślę, że posłużą mi jeszcze długo :)
KLIIIK



3. Kapelusz

Jest świetny, nie ma minusów.
KLIIIK




4. Buty

Są super! Są wygodne, jeszcze mi się nie rozkleiły, mimo że pare razy miałam je na sobie. Polecam!
KLIIIK

5. Bluzka

Jest to zwykła czarna bluzeczka z wiązaniem z boku, również nie ma żadnych minusów!
KLIIK


6. Torebka

Z niej szczerze mówiąc jestem najbardziej zadowolona, jest prześliczna!
KLIIIK

 
 
A tak prezentuje się całość:
 
 
 

11 komentarzy:

  1. Ale swietnie wyglądasz ❤️Całość się super prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz torebki, to wszystko w moim guście ;), super rzeczy.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz. Świetna stylizacja. Buty😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo kapelusz <3 ostatnio ciągle mnie nachodzi, żeby kupić :D
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę zakupić sobie kabaretki ! Świetnie to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kapelusz, buty i torebka świetne! :D
    w ogóle super stylizacja, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie, to buty są najlepsze, wyglądają cudownie! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy,bardzo podoba mi się ten kapelusz ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapelusz cudny <3
    po klikane
    7,81
    5.75
    15.70
    13.63
    8.50
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku cudowne rzeczy bardzo mi się podobają zwłaszcza ta bluzeczka i torebka <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń