piątek, 26 maja 2017

KOSMETYKI Z CHIŃSKIEJ STRONKI? || ROSEGAL.COM #1

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z zamówieniem z Rosegal.com, w którym znajduje się kilka kosmetyków i nie tylko , między innym podkład, cienie do brwi, lakier hybrydowe itd. Oczywiście, jeśli macie jakieś pytania odnośnie rzeczy poniżej, piszcie je w komentarzach postaram się na każde pytanie odpowiedzieć, a teraz zapraszam do recenzji.


1. Kosmetyczka

Jest śliczna! Bardzo dobrze wykonana, nie ma minusów, jest pojemna, zamek nie zacina się. Jeśli ktoś z Was szuka jakiejś kosmetyczki na różne wyjazdy to tą mogę jak najbardziej polecić.
KLIIIK




2. Gąbeczka do pudru

3 razy na tak! Nie ma żadnych minusów, jest mięciutka i przyjemna.
KLIIIK



3. Pędzel

Zamówiłam go z myślą o tym, że będzie do rozświetlacza. Nie jest może jakiejś najlepszej jakości, ale nie jest tez jakiś zły. Włoski nie wypadają, spełnia swoją funkcję, jest mięciutki, więc nie mam do niego żadnych minusów.
KLIIIK
 


4. Silikonowy beauty blender

Słyszałam o tym bardzo dużo opinii i były one podzielone, więc stwierdziłam, że sama muszę go przetestować. Plusem jest to, że nie zbiera do środka podkładu tak jak gąbeczka i nie trzeba myć go codziennie. Niestety uczucie, gdy wklepujemy podkład, jest trochę niesmaczne, ale dla takiego efektu jakie daje ten beuty blender warto się poświęcić!
KLIIIK

 

5. Paletka

Jest przecudna, kolorki są śliczne, pigmentacja jak za taką cenę jest na prawdę świetna! Mamy w niej 4 maty i 11 błyszczących cieni. Do zestawu dostajemy również opcjonalnie pędzelek, który jak się zapewne domyślacie, nie jest najwyższej jakości. Jak najbardziej polecam!
KLIIIK





6. Róż

Jest to zimniejszy odcień różu, jednak jak dla mnie jest jak najbardziej na tak. Jest dobrze napigmentowany, ślicznie prezentuje się na buzi i nie schodzi po 30 minutach.
KLIIIK


8. Eye liner

Hmm, długo zastanawiałam się czy go zamówić, jednak stwierdziłam, że nie jest drogi, więc go zamówiłam. Utrzymuje się dość długo na powiece, nie kruszy się, więc jak najbardziej polecam!
KLIIIK


9. Tusz do rzęs

Nie skleja rzęs, szczoteczka jest pół na pół, nie jest gruba, ani cienka co podoba mi się najbardziej.
KLIIIIK




10. Cienie do brwi

I tu bardzo byłam zaskoczona. Długo nas tym myślałam, czy aby na pewno kolor będzie pasował. I powiem szczerze, że ten produkt jest szczałem w dziesiątkę! Bardzo dobrze się nakłada, gdy nałożę go na brwi rano, utrzymuje się do wieczora, nic się nie ściera, nie musze go nawet poprawiać. Polecam!
KLIIIK

11. PODKŁAD

Zwlekałam z tym postem dość długo, aby przetestować go i moje uczucia nadal są mieszane. Gdy go nałożyłam utrzymywał się naprawdę dosyć długo, z kolorem też trafiłam, po zmyciu nie miałam żadnej wysypki na twarzy ani zaczerwień. Pachnie przepięknie, niestety nie mogę wpaść na pomysł do czego zbliżony jest ten zapach. Niestety, każdy ma inną skórę, inaczej reaguje na nieznane dotąd składniki, bo tak naprawdę nie wiemy co jest w środku. U mnie spisał się raczej na plus, ale wolę zaoszczędzić i kupić coś sprawdzonego, ale jeśli lubicie wyzwania, to czemu nie?
KLIIIK


12. Breloczek


Jest prześliczny, niestety gdy próbowałam założyć klucze odpadły mi niektóre elementy, które zobaczycie na zdjęciach.
KLIIIK



13. Lakiery hybrydowe

Miałam już parę takich i były super, jednak chciałam poszerzyć moją kolekcję i naprawdę polecam tą firmę! Nie odpryskują, trzymają się co najmniej półtora tygodnia, są super!
NUMEREK 23 KLIIIK
NUMEREK 24 KLIIIK
NUMEREK 28 KLIIIK

 

14. Puch do paznokci (?)

Przypomina mi to taki puszek, zamówiłam to z ciekawości i nie sądziłam, że będzie takie malutkie. Niestety, wygląda okropnie na paznokciach, nie utrzymuje się, nie polecam.
KLIIIK



15. Próbnik na lakiery

Nie wiem jak to nazwać, ale nie mam co tu dużo mówić, nie ma minusów, polecam.
KLIIIK



4 komentarze:

  1. oj wypróbowałabym tych lakierów hybrydowych <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyczka bardzo ładna, będę musiała pomyśleć o takiej :) Lakiery do hybryd też ostatnio sobie zamówiłam z chińskiej strony, ciekawe jak się sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post, ja nie mialabym odwagi używać chińskich kosmetykow, pierwsza wada to ze cos moze stac sie po nich, a druga to trwalosc. uzywajac polskich mam pewność chin to..

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż i paleta mnie zainteresowały! Świetne rzeczy.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń