piątek, 7 kwietnia 2017

LOVE YOURSELF || SAMMYDRESS.COM


Coraz więcej dziewczyn ma kompleksy na punkcie swojego wyglądu, zachowania i innych różnych rzeczy. Owszem sama mam kilka kompleksów, które próbuję zmienić i je zmienię, tylko potrzeba mi do tego trochę czasu, nic nie dzieje się od pstryknięcia palcami. Fakt, może czasem trzeba się trochę nad sobą pożalić, ale bez przesady, kiedyś trzeba zacząć. Jeśli, Twój kompleks można zmienić, np. chcesz schudnąć, weź się w garść i zacznij od dziś, nie od jutra! Śmieszy mnie czasami to, że dziewczyny, które mają dobrą i ładną figurę mówią, że chcą schudnąć, bo są za grube. Bez przesady. Jeśli masz małe usta, to postaraj się coś z nimi zrobić, przecież jest tyle sposobów na powiększenie ust, po czym wyglądają one na naturalne. Ze wszystkim, da się coś zrobić tylko, trzeba tego chcieć! Jeśli masz jakiś problem, mniejszy lub większy możesz napisać do mnie na e-maila: patsstylee@gmail.com , a postaram się jakoś Cię wesprzeć i tak będziesz anonimowa w pewnym sensie, bo nie wiem kto siedzi po drugiej stronie komputera, nie bój się, nigdzie tego, co do mnie napiszesz nie udostępnię, wszystko zostanie między nami.
Do następnego!

 
 














 
 
 
 
SWETEREK - KLIIIK
FUTRO - KLIIIK
ZEGAREK - KLIIIK
BRONZER - KLLLIK
 

21 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Kiedyś byłam bardzo zakompleksioną osobą i przez to byłam zamknięta w sobie. Teraz to się zmieniło kocham siebie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To co napisałaś to czysta rzeczywistość ;)
    Miło że chcesz rozwiązać czyjeś problemy, rzadko się to zdarza.
    Piękne zdjęcia.
    Rzeczy które wybrałaś świetne!
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis. Mnie osobiście denerwuje, gdy ktoś ma kompleksy, że jest gruby itd., ale jakoś nie potrafi się wybrać np. na siłownię. Od samego gadania i narzekania raczej nie schudnie. A odbiegając od tematu, masz cudne włosy. ♥
    Pozdrawiam :)
    http://olik1908.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Klucz do szczęścia to akceptacja siebie! Fajny wpis! I bardzo profesjonalne zdjęcia ukazujące ciekawą stylizacje! Brawo! Zostaje na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne futerko i zegarek! Szkoda, że nie ma Twojego bloga w wersji mobilnej, wtedy dużo lepiej by się czytało :/
    amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sweterki, bluzki z chockerami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W dzisiejszych czasach każdy ma kompleksy, niestety media społeczne są nasączone ideałami kobiet, czy też mężczyzn...
    Wyglądasz cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne jest te futerko ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda z nas boryka się z kompleksami. Część można zmienić, a część po prostu musimy zaakceptować. Aby być szczęśliwym człowiekiem, trzeba najpierw pokochać samego siebie, takim jakim się jest :) Bardzo fajne zdjęcia, ze stylizacji najbardziej podoba mi się futerko, jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis futerko jest prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, podoba mi się bardzo futerko *.*!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wpis, super, że chcesz pomóc :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękne i długie włosy <3 zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  14. mądre słowa kochana! :) równiez mam pare kompleksów, jednak najwazniejsze to akceptowac siebie w 100% i zznac właśną wartość :) wtedy jakieś śmieszne kompleksy sa mało znaczące ;p
    świetne zdjęcia i bardzo fajne ubranka, zwłaszcza futerko mi się mega podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się ze wszystkim! Moim największym kompleksem jest nos i jedyne co właściwie mogę zrobić to operacja plastyczna, aczkolwiek przyzwyczaiłam się już do niego tak bardzo, że może nie dojdzie do skutku ;) Ładne zdjęcia!
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja również mam takie futerko uwielbiam je pięknie wyglądasz pozdrawiam oczywiście poklikane

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny i szczery post. Stylizacja ze sobą super współgra :)
    Całusy :*
    Zapraszam do mnie :
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny look!
    to futerko jest mega urocze :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń