niedziela, 25 grudnia 2016

PROPOZYCJE SYLWESTROWE || DRESSLILY.COM


Hejka!
Sylwester już blisko, a Ty nie masz czasu szukać sukienki? Jeśli tak ten post jest dla Ciebie! Zaprezentuje Wam dwie sukienki ze sklepu Dresslily.com, które ostatnio do mnie przyszły. Jeśli będę miała czas zrobię jeszcze jeden post z propozycjami, ale nic nie obiecuję, tak czy inaczej tamte sukienki na pewno pojawią się na moim blogu, chociażby w normalnym poście.
 
Chciałabym jeszcze wszystkim moim
obserwatorom, życzyć wesołych Świąt spędzonych
w gronie najbliższych oraz szczęśliwego
Nowego Roku!

PROPOZYCJA PIERWSZA

Jest to zwykła sukienka, która od razu skradła moje serce. Niestety ma jeden minus. Mianowicie chodzi o to, że jest trochę mała. Jeśli będziecie zamawiać sukienki z tej stronki, dokładnie się zmierzcie i dodajcie sobie +/- 4 cm. Wtedy możecie być pewne, że wszystko dojdzie takie jak powinno! Materiał jest super, można ją połączyć z tymi butami, które mam na sobie- również są z Dresslily.com. Też są super jakościowo!
OCENA:
SUKIENKA: KLIK  4/5  
BUTY: KLIK     5/5
 
 
 


PROPOZYZJA DRUGA

Również jest to sukienka w kolorze czarnym. Zamówiłam ją dla mamy, ponieważ bardzo jej się spodobała. Nie ma minusów, gdyż wzięłam o rozmiar większą i jest idealna! Jest koronkowa, co nie wiem czy widać na zdjęciu. W połączeniu z kozakami wygląda nieziemsko!
Dostałam również srebrny zegarek, który jest super. Tarcza jest duża, co jest na plus. Nie ma minusów.
OCENA:
SUKIENKA: KLIK  5/5
ZEGAREK: KLIK  5/5






11 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w tych sukienkach.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super są te sukienki. Ta pierwsza skradła moje serce, za to druga idealnie wyglada z tymi butami❤

    OdpowiedzUsuń
  3. buty w pierwszej stylizacji są super ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna jest ta druga sukienka. Ślicznie w niej wyglądasz:)
    Pozdrawiam
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie sukienki są śliczne.
    Bardzo dobrze na Ciebie leżą, szkoda, że pierwsza okazała się za mała :/
    Poklikałam ;*

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. te buty ! ♥
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podoba mi się druga sukienka :D
    życzę ci Szczęśliwego Nowego Roku :*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie podoba mi się druga sukienka :D
    życzę Ci Szczęśliwego Nowego roku :*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie podoba mi się druga sukienka :D
    życzę Ci Szczęśliwego Nowego roku :*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza propozycja bardziej mi się spodobała, chyba że względu na przepiękne buty. Oczywiście obie stylizacje są piękne. Udanego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja bardziej jest w moim guście i dodałabym do obu outfitów trochę biżuterii tak żeby je rozweselić, bo na Sylwestra powinno być wesoło i kolorowo! Szczęśliwego Nowego Roku! :D

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń