sobota, 31 grudnia 2016

HAUL SAMMYDRESS.COM || PODSUMOWANIE 2016

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z haul'em i podsumowaniem roku 2016! Na początku zacznę od podsumowania, a dopiero potem do haul'u.
Ten rok był dla mnie bardzo dobrym rokiem. Blog bardzo dobrze się rozwinął, idzie w dobrym kierunku, wszystko szło tak jak po mojej myśli. Chciałabym życzyć Wam udanego sylwestra, żeby ten rok był dla Was lepszym od poprzedniego! Ja postaram się aby w tym roku było więcej postów tematycznych, więc serdecznie zachęcam do wchodzenie tutaj! Niżej wstawię zdjęcia niektórych moich stylizacji, które mogłyście tutaj zobaczyć.


1. Bluzka

Ostatnio jestem zakochana w bordowym kolorze, więc i ta bluzeczka musi być w tym kolorze! Jest super, bardzo dobrze wykonana, ma rękawy 3/4. Niestety trochę mi się naciągnęła.
OCENA: 4/5       KLIK


2. Spodnie

I tutaj znowu jestem nie zadowolona. Przyszły jak na 9-letnią dziewczynkę, ale to również moja wina, gdyż nie zmierzyłam się, tylko wzięłam od razu o rozmiar większe. Mimo to materiał z jakiego są wykonane jest idealny, nie sądzę aby szybko się starły czy popruły.
OCENA: 3/10      KLIK



3. Buty

Mega mi się podobają, mam jeszcze  jedne takie same różnią się tylko kolorem. Bardzo Wam je polecam, według mnie są bardzo wygodne.
OCENA: 5/5       KLIK

 
 

4.Rękawiczki

Rękawiczki przyszły w kolorze niebieskim, a miały być brązowe. Bardzo się obierają co jest dużym minusem.
OCENA:2/5       KLIK

 


5.Lampka LED

Jest to "lampka", którą podpinamy do koła od roweru i jak jedziemy, daje to przepiękny efekt, którego zdjęcie za niedługo dodam. Jest bardzo fajnym prezentem dla osoby, która lubi jeździć na rowerze.
OCENA:5/5      KLIK 
 
 
 
MIŁEGO OGLĄDANIA!
ZDJĘCIA Z 2016 ROKU:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



7 komentarzy:

  1. Życzę Ci aby nowy rok przyniósł wraz ze sobą więcej:
    -wyświetleń
    -obserwujących
    -współprac
    -weny
    -pomysłów :)

    Marysia z https://mental-giant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku kochanie❤ Oj cos ty nie masz szczęścia do tych spodni❤

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie fajne ale szkoda , że są za małe ;)
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna bluzeczka poklikane! :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bliska i piękne zdjęcia z 2016 roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz cudowne włosy <3 Świetne podsumowanie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń