poniedziałek, 12 grudnia 2016

PACZKA OD ROSEGAL.COM || WYNIKI ROZDANIA!

Hejka!
Przychodzę dzisiaj do Was z haul'em oraz wynikami rozdania. Na samym początku chciałabym przeprosić za tak małą ilość zdjęć, niestety, gdy zrobiliśmy te zdjęcia, zaczęło lać. Na następny raz na pewno będzie ich więcej! Teraz przejdę do opisania rzeczy od Rosegal.com

1. Sweterek

Pierwszą rzeczą, która od razu wpadła mi w oko, jest ten sweterek. Bardzo lubię nosić takie sweterki i chockery (nie wiem, jak to się pisze, haha) więc to połączenie jest dla mnie idealne! Jednak znowu przyszedł krótki, ja to chyba nie mam szczęścia do zamawiania sweterków. Opróc
z tego nie ma żadnych minusów, jest bardzo dobry jakościowo, a co najważniejsze jest doskonały na chłodne dni, więc z czystym sumieniem mogę go polecić! (zdjecie ze strony)
OCENA: 5/5
KLIIK

2. Legginsy

Są to zwykłe czarne legginsy, jednak troszkę prześwitują, więc lepiej ubrać jakąś dłuższą bluzkę. Materiał jest "śliski" co jak dla mnie-jest na plus. Nie mają więcej minusów. (zdjęcie ze strony)
OCENA:4/5
KLIK

3. Portfel

Jest uroczy! Bardzo mi się podoba, jeśli szukacie, jakiegoś mniejszego portfela to ten bez wątpienia, spełni Wasze oczekiwania. Jak na jego wielkość jest bardzo pojemny, jednak nie zrobiłam zdjęcia środka, ale na stronie na pewno takie zdjęcie będzie!
OCENA: 5/5
KLIK


4. Paletka

Jest to paleta do konturowania. Jak dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z makijażem to naprawdę mogę Wam ją polecić. Najbardziej z niej, podoba mi się rozświetlacz. Jest naprawdę super, jest bardzo dobrze na pigmentowana, co jest kolejnym plusem.
OCENA: 5/5
KLIIK




A więc teraz przejdźmy do wyników!
Mój zestaw wygrywają dziewczyny: Sylwia i Agnieszka Matuszyk
Zestaw Wiktorii wygrywa: Julia Bożek

GRATULACJE!



6 komentarzy: