sobota, 3 grudnia 2016

PĘDZLE OD BANGGOOD? || RECENZJA

 
Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pędzli do makijażu od Banggood.com , gdyż nie dawno znowu się odezwali, stwierdziłam, że w sumie mogę spróbować jeszcze raz. Tym razem mój wybór padł na pędzle, ponieważ od dawna już jakiś szukałam. Przesyłka szła do mnie około 3 tygodni.
Przejdźmy do recenzji!
Jestem bardzo zadowolona z jakości tych pędzli, mówiąc szczerze myślałam, że będzie gorzej. Są bardzo miękkie, co bardzo mi się podoba. Włoski (?) nie wypadają, po umyciu są takie same jak przed. Jeśli ktoś z Was zaczyna dopiero swoją przygodę z makijażem, to jak najbardziej mogę polecić Wam te pędzle. Cena jest idelana do jakości produktu. Z całego serca mogę Wam polecić ten produkt.

KLIIIK



6 komentarzy:

  1. chce taki zestaw pędzli ;)
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam prawie identyczne od Twinkledes❤️ Swietnie sie prezentują

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też potrzebuje jakiś pędzli... Zaoraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, moja przyjaciółka też szukała pędzli może jej polecę. Super! Dziękuje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i się skuszę, bo niedługo miałam kupować nowe

    OdpowiedzUsuń