niedziela, 27 listopada 2016

GAMISS? TAK CZY NIE? || RECENZJA

Hejka!
Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją rzeczy od GAMISS.COM . Tym razem trochę się zawiodłam, bez zbędnego gadania zaczynajmy!

1. Bluzka

Na mnie jest trochę za duża i wygląda na mnie jak worek, dlatego tutaj się zawiodłam. Jeśli ktoś z Was lubi ubrania trochę większe, to ta bluzka będzie idealna! Materiał jest okej, nie ma więcej minusów.
OCENA: 4/5
KLIK

2. Spodnie

I tutaj również się bardzo zawiodłam. Zamówiłam rozmiar L, nie mierzyłam się przed wybraniem ich, co jest moim błędem. Przyszły takie jak na małą dziewczynkę, rozmiar mniejszy, niż XS, są mi do łydek. Jeśli ktoś ma młodszą siostrę i poszukuje na nią spodni, bardzo chętnie je odsprzedam. Jeśli ktoś jest zainteresowany, proszę o kontakt: patsstylee@gmail.com .
OCENA: 3/5
KLIK

3. Buty

Są świetne! Tak mi się spodobały, że zamówiłam również w kolorze czerwonym, ale je zobaczcie w kolejnym poście. Są identyczne jak na zdjęciu, rozmiar również jest okej.
OCENA:5/5
KLIK

4. Parka

Jest świetna! Bardzo mi się podoba, były również inne kolory, ale czerwony mnie urzekł. Jest bardzo dobrze wykonana. Jest bardzo ciepła, na czym mi zależało.
OCENA: 5/5
KLIK

5. Pomadki

Zamówiłam również te pomadki 'jajeczka', które bardzo polubiłam, niestety 2 przyszły przeterminowane, ponieważ ich zapach był okropny.
OCENA: 2/5
KLIK

Podsumując: polecam rzeczy ze względu na jakość, ale jeśli chcecie coś kupić dokładnie się zmierzcie.









 

10 komentarzy:

  1. Zamówiłam takie same spodnie dla koleżanki, ale z innej strony :D Bardzo je lubi. Świetne zakupy. Kupowałam te jajeczka, ale moim zdaniem są okropne.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że spodnie są za małe bo swietnie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy mi też zdarzyło się nie trafić z rozmiarem :d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome outfit! You look amazing! I love your hair *_*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką samą kurtkę jak ty jednak inny kolor :)
    Świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie wszystko na Ciebie pasuje. Ja zawsze przed zamówieniem mierzę się pół godziny hahah!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Parka i buty są świetne 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Parka jest cudna ♡
    Ładne zdjęcia :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobała mi się ta kurtka oraz spodnie z dziurami. Bardzo fajny post. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. some remedies can not be used on touchy skin.actual moisturizing foot cream will simply help you. so many humans are wasting money on unsatisfactory foot merchandise. people are making the equal mistake again and again again. one day you desire to locate something that works; some thing that will help you. You simply want to discover the proper place.For more ==== >>>>>> http://www.strongtesterone.com/operalux-anti-aging-cream/

    OdpowiedzUsuń