piątek, 13 stycznia 2017

MOJE POSTANOWIENIA W 2017 ROKU! || ZAFUL.COM


Hejka!
Dziś przychodzę do Was z postem, na temat moich postanowień noworocznych. Co prawda jest ich mało, ale mam nadzieję, że wszystkie spełnią się w tym roku.

 W tamtym roku nie pisałam takiego postu i szkoda, gdyż nie mogę sobie porównać co się spełniło, a co nie, jednak jestem w stanie stwierdzić, że z większością się udało, a więc przejdźmy już do postanowień!

1. Co tydzień dodawać posty.
2. Poprawić jakość zdjęć.
3. Kupić nowy aparat.
4. Zgubić parę kilogramów! (z tym będzie chyba najciężej, haha.)
5. Mniej hauli, więcej stylizacji!
6. Powiększyć liczbę obserwujących oraz wyświetlenia. (350 obs, 40 tyś wyświetleń)

Więcej postanowień jak na razie nie przychodzi mi do głowy, w najgorszym wypadku dopiszę. Piszcie mi w komentarzach jaki post chcielibyście zobaczyć, na jaki temat mogłabym się wypowiedzieć. Na dziś to tyle zostawiam Was z kilkoma zdjęciami. Do następnego!














 
KLIK  , KLIIIK  , KLIIK , KLIK , KLIIK , KLIK 

14 komentarzy:

  1. jestem w #TEAMCHUDNIEMY hahaah to jest naprawdę ciężkie <3 swietne spodnie i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja też chcę kupić nowy aparat. :) Pięknie wyglądasz!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie 😊😊 powodzenia w postanowieniach

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne postanowienia , mam nadzieję , że uda ci się je zrealizować , powodzenia , i bardzo ładne przejrzyste zdjęcia , pozdrawiam:)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia :) Na pewno się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja!
    Zapraszam: allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia. Życzę powodzenia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super postanowienia! Życzymy Ci ich spełnienia ;) Stylizacja bardzo fajna. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ja też mam w planach kupić aparat ;)
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi sie Twoja bluza, idealnie podkresla Twoja urode :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń