wtorek, 1 listopada 2016

ROZDANIE! WYGRAJ JEDEN Z DWÓCH ZESTAWÓW

Hej!
Jeszcze nigdy nie było na moim blogu rozdania więc postanowiłam, że trzeba to zmienić! Wraz z Wiktorią z bloga jestem-folta zrobiłyśmy małe zestawy, które możecie wygrać. Mój zestaw zawiera: sztuczne rzęsy, gąbeczkę do makijażu, gąbeczkę na "patyczku", zestaw szminek, konturówkę oraz pomadkę.


Warunki: 1. Zaobserwowanie naszych blogów: mojego i Wiktorii klik .
2. Zostawienie komentarza zgłoszeniowego. 3. Dodatkowo jeśli chcecie zwiększyć szansę to wstawcie podlinkowany banner który widnieje u góry. Link ma prowadzić do tego rozdania. (+1 los)
4. Dodatkowo możesz dodać nas na snapie. Mój: patsstylee , Wiktorii: patokrasnoludek (+1 los) 



Wzór komentarza:
1. Obserwuje blogi jako:
2. Banner:

3. Dodałam na Snapie jako:
4. E-mail:






Regulamin:
1. Sponsorem nagród jestem ja i Wiktoria.
2. Konkurs trwa od 01.11.2016r do 06.12.2016r

3. Wygrywają 2 osoby.
4. Uczestnikami konkursu mogą być tylko osoby mieszkające na terenie Polski
5. Wyniki pojawią się do 7 dni od zakończenia konkursu.
6. Kontaktujmy się ze zwycięzcą przez maila a wyniki publikujemy na blogu
7. Zwycięzca ma na odpowiedź 48h, w razie braku odpowiedzi zostanie
wylosowana inna osoba.
8. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o
grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z
późniejszymi zmianami).
9. Zamieszczając komentarz zawierający zgłoszenie do rozdania
uczestnik wyraża zgodę na akceptację niniejszego regulaminu oraz na
przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie
Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).



ZDJĘCIE MOJEGO ZESTAWU:
ZDJĘCIE ZESTAWU WIKTORII:
Powodzenia!

28 komentarzy:

  1. 1. 0bserwujemy jako: Sylwia Aga Matuszyk
    2. Baner : agssymi.blogspot.com
    3. Dodałam na snapie jako: amrauu123
    4. E-mail: agssymi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.obserwuję blogi jako: Klausia
    2.baner: by-klausia.blogspot.com
    3. dodałam na snapie jako: klausia420
    4.e-mail: klausia420@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako: Kamila
    2. Baner: BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK
    3. Dodałam na snapie: kamilab..
    4. E-mail: by.kayla.blog@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wszystkim uczestnikom powodzonka! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrycja Krzystek
    2. Baner: panikosmetyk.blogspot.com
    3. Dodałam na Snapie jako: paticzekk
    4. E-mail: patrycjakrzystek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, że zrobiłyście rozdanie! :)
    Życzę wszystkim biorącym udział powodzenia!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje blogi jako: Dżesyka Studzińska
    Banner: nie dodalam
    Dodalam na snapie jako: smissej
    E-mail: dzesykastudzinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne rozdanie, licze na wiecej takich postow, pozdrawiam https://just-wiktoria.blogspot.com/2016/10/3110-im-here.html

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuje blogi jako: Sylwia Jamrozik
    2. Banner: nie
    3. Dodałam na Snapie jako:
    4. E-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    1. Obserwuje blogi jako: Jagoda G
    2. Banner: https://plus.google.com/102223243176506653435/posts/U9vqhErfk6D
    3. Dodałam na Snapie jako: -
    4. E-mail: jagodkaa121@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuje blogi jako: ma ra
    2. Banner: nie
    3. Dodałam na Snapie jako: nie
    4. E-mail: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie mam szczęścia w rozdaniach. Bardzo fajne rzeczy. Życzę wszystkim powodzenia.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuje blogi jako: brisingr M
    2. Banner: -
    3. Dodałam na Snapie jako: -
    4. E-mail: brisingrm18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuje blogi jako: Fu Zja
    2. Banner: nie
    3. Dodałam na Snapie jako: nie mam snapa ;/
    4. E-mail: fejsfan00@gmail.com
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuje blogi jako: boou
    2. Banner:-
    3. Dodałam na Snapie jako: -
    4. E-mail: boo_oo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuje blogi jako: Jasmine Vise
    2. Banner:-
    3. Dodałam na Snapie jako: -
    4. E-mail:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuje blogi jako: Sylwia Bomba
    2. Banner:-
    3. Dodałam na Snapie jako: -
    4. E-mail: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję blogi jako: Prosta Marzycielka
    2.Banner: http://slodycz-dnia-yaoi.blogspot.com/
    3. Dodałam na Snapie jako: -
    4. E-mail: prostemarzenia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuje blogi jako: Anna Hh
    2. Banner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    3. Dodałam na Snapie jako: -
    4. E-mail: jo-jo-a@wp.pl

    Zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuje blogi jako: Lady Skywalker
    2. Banner: http://hurra-rozdania.blogspot.com/2016/11/rozdanie-jestem-folta-patrycja-matuszyk.html
    3. Dodałam na Snapie jako: Nie mam snapa.
    4. E-mail: veronie8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuje blogi jako: Klaudia M
    2. Banner: -
    3. Dodałam na Snapie jako: -
    4. E-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuje blogi jako: Lady Blue
    2. Banner: -
    3. Dodałam na Snapie jako: -
    4. E-mail: kamolx@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuje blogi jako: J.M.K. Janas
    2. Banner: -
    3. Dodałam na Snapie jako: -
    4. E-mail: j.m.k.janas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę wszystkim powodzenia :) Obserwuję :* http://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuje blogi jako: Alexandra K
    2. Banner: -
    3. Dodałam na Snapie jako: neferis
    4. E-mail: alexandrak-blog@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuje blogi jako: Margie
    2. Banner: -
    3. Dodałam na Snapie jako: Neyleenka
    4. E-mail: Neyleenka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuje blogi jako: nr147
    2. Banner: nie
    3. Dodałam na Snapie jako: nie
    4. E-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń