sobota, 12 listopada 2016

MOTYWACJA #1 || ZAFUL.COM || TWINKLEDEALS.COM

 
Czy mówił Wam ktoś kiedyś, że się do czegoś nie nadajecie? Tak? Co wtedy zrobiłaś/eś? Przykładowo. Mówisz, że od nowego roku zaczynasz ćwiczyć. Śmieją się z Ciebie, bo przecież oni sami nie wytrzymaliby jednego dnia na siłowni. Zaciśnij pięści, powiedź sobie sama, że DASZ RADĘ! Mimo że nikt w Ciebie nie wierzy, że nie masz żadnego wsparcia, wierz sama w siebie. Bądź swoją motywacją, oglądaj codziennie zdjęcia dziewczyn z piękną figurą, dąż do takiej figury i nigdy się nie poddawaj.. Ustaw sobie na tapetę zdjęcie figury, która Ci się podoba i przypominaj sobie codziennie, po co to robisz, bo robisz to chyba po to, żeby im udowodnić, że możesz, że potrafisz, a ich słowa nic dla Ciebie nie znaczą, ale przede wszystkim rób to dla siebie, żeby czuć się w swoim ciele jak najlepiej!
 SĄ DLA CIEBIE NIKIM. Zrób krok w tył. Cholera zobacz, jaka jesteś piękna, jesteś najlepsza, powtarzaj to sobie, postaraj się dostrzegać w sobie wszystkie plusy, a minusy staraj się zmienić. Jeśli chcesz być szczęśliwy/a to po prostu bądź. Nie trać czasu na spełnianie czyichś oczekiwań. Nie czekaj na idealny moment, to Ty spraw, aby właśnie ten moment był idealny. Nie bój się wyrażać swojego zdania.. Jeśli chcesz coś powiedzieć-mów. Nikt nie ma prawa Cię poniżać, chyba znasz swoją wartość? RÓB TO, CO KOCHASZ I NIE ZWRACAJ UWAGI NA TO, NA CO NIE MASZ WPŁYWU. JEŚLI CHCESZ, MOŻESZ ZROBIĆ WSZYSTKO!
 




 




 


Na dniach przyszła do mnie paczka od TWINKLEDEALS.COM I ZAFUL.COM.
Wszystkie rzeczy są super, linki znajdują się na samym dole!
Dostałam poszewki na poduszkę, które jak sami widzicie są śliczne, jakoś też jest bardzo dobra. Na dziś kończę, życzę wszystkim udanego weekendu!
 
 
 
 
 
ZŁOTY ZEGAREK- KLIK
BLUZA- KLIK
BUTY- KLIK
CZAPKA- KLIK
LEGGINSY- NIEZNANY
POSZEWKA NA PODUSZKE- KLIK

21 komentarzy:

  1. Masz rację, możemy zrobić wszystko jeśli tylko chcemy. Każdy powinien mieć swoją wartość. Mega fajny post daje do myślenia. Mam nadzieję, że będziesz pisała takie posty częściej. Trzymaj się cieplutko Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Post mega motywujący! Aż mam ochotę poćwiczyć! Świetnie potrafisz słowami zmobilizować do działania :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpis motywujący! Masz 100 procentową rację.

    www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze napisane :)
    piękna bomberka

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikalam,licze na rewanż :)
    http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/2016/11/listopadowe-zamowienie-z-nastydress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. sorka ale muszę to napisać, masz super tyłek haha <3 ej wiesz w sumie, że robię tak jak piszesz...ustawiam na tapetę jakies zdj i wynaczam sobie swój sel. Swiietna bluza i czapka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje!
    Piękne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba pamiętać, ze w takim wypadku to my jesteśmy dalej, a inni krok za nami. My coś osiągnęliśmy. Już samym tym, że chcieliśmy zacząć jesteśmy zwycięzcami.

    julia-skorupka.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  9. To ostatnie zdanie jest cudowne. Zgadzam się oczywiście z tobą. Bycie swoją motywacją to najlepsza motywacja jaką możemy mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W stu procentach się z Tobą zgadzam - chcieć to móc. Dlatego ja od wczoraj szukam osoby, która mogłaby mi pomóc w realizacji mojego pomysłu. Ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem zdania, że jeśli chcesz możesz wszystko lecz kiedys bylo inaczej. Super sesja ! Mega podobają mi sie buty, super są :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! :* Obserwuję i zapraszam do siebie :) http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. masz na sobie mój ulubiony ostatnio kolor ;)
    po klikane
    18.99
    33.99
    6.02
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja nie ma co się przejmować innymi nasz los jest tylko i wyłącznie w naszych rękach http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tym co napisałaś.


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy ktoś mi wmawiał, że nie dam rady zawsze działało to na mnie motywująco :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnóstwo pozytywnej energii!
    Działamy :D

    OdpowiedzUsuń