poniedziałek, 31 października 2016

HALLOWEEN Z DRESILLY.COM

Hejka!
Witam Was w ten straszliwy dzień, jakim jest Halloween. Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym postem, niż zwykle, ponieważ będzie to post z stylizacją na Halloween!
Stylizacja- jest prosta i zwyczajna. Nie ma w niej nic nadzwyczajnego, stwierdziłam, że nie ma co kombinować. Jako iż, napisała do mnie firma dresslily.com, która ma duży wybór gadżetów i kostiumów na Halloween, stwierdziłam, że wybiorę coś dla siebie. Wybrałam zwykłą czarną sukienkę, czaerne traperki i chocker z motywem "krwi". Zapraszam Was do oglądania zdjęć, do
wszystkich rzeczy pod zdjęciami znajdziecie link. Przepraszam też za tak słabą jakość zdjęć, ale noc to nie najlepsza pora na robienie zdjęć. Mam nadzieję, że nie będzie to Wam, aż tak przeszkadzało.
Nie zapominajmy też o święcie, jakim jest Wszystkich Świętych. Odwiedźmy groby naszych bliskich, zapalmy znicz i pomódlmy się za nich.
Każdemu z Was życzę straszliwego Halloween, do następnego! 


BUTY- KLIK
CHOCKER- KLIK
SUKIENKA- KLIK
CHOCKER- KLIK
SZTUCZNY GWÓŹDŹ - KLIK
PODKOLANÓWKI- KLIK














 
 

15 komentarzy:

  1. Super sukienka i gwóźdź ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ale super! Fajna ta stylizacja i straszliwe dodatki💗całość super się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz mrocznie. ;) Fajny pomysł na kostium.

    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, akurat taka na teraz. Chociaż na części zdjęciach wyglądasz dość mrocznie, to i tak wyszłaś wspaniale. Dodatki ekstra! Bardzo mi się podobają. Piękna sukienka <3 Uwielbiam Halloween za pomysłowość ludzi w wykonaniu ich strjów, każdy ma coś w sobie oryginalnego. Super post!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie świetne zdjęcia! Co za makijaż-super! ;)
    zapraszam do siebie,
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. łał mega fajny klimat tych zdjęć ;)
    po klikane
    37.21
    1.64
    23.05
    1.93
    2.16
    4.49
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super wyglądasz^^ Świetny pomysł na przebranie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, również współpracuje z firmą dresslily i jestem z niej bardzo zadowolona, nie mogę się do niczego przyczepić na tym blogu :)
    Powodzenia! http://kanooshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka!
    Super blog i zdjęcia!
    Przebranie mega, sama bym się tak nie odważyła wyjść xD

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    Obs za obs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja i przeurocze (o ile można to tak określić XD) zdjęcia. I wygląd bloga mnie urzekł :D leci obs
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia! Zakolanówki są genialne :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy look ;)
    poklikałam, mogę Cię prosić o to amo u nie? ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie obchodziłam Halloween, ale Twoja stylizacja mnie zachwyciła. :)
    Obserwujemy? ;))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń