sobota, 29 października 2016

LOKÓWKA SAMOKRĘCĄCA WŁOSY I DODATKI || ROSEGAL.COM

Hejka!
 Dziś przychodzę do Was z recenzją lokówki, która powinna nam kręcić włosy. Jest ona z chińskiej stronki Rosegal.com .  Niestety bardzo się zawiodłam, gdyż ma ona za zadanie sama wciągnąć włosy do środka, a ta ich nie wciąga. Nie wiem, sprawdziłam każdy sposób, czytałam instrukcje i nic, spróbowałam jednak sama nałożyć włosy do środka i szczerze mówiąc, trochę się pokręciły, jednak jak ustawiłam czas, ani nie pikało, ani nic. Kosztowała 173 zł i szczerze mówiąc, polecam Wam bardziej dołożyć te 40-50 zł i kupić ją w sklepie i mieć pewność, że wszystko będzie działo tak jak powinno.
Przejdę teraz do dodatków. Znów zamówiłam pomadki, te takie jajeczka. Z nich naprawdę jestem zadowolona, są super! Bardzo dobrze nawilżają usta, pięknie pachną i wystarczają na długo.
Zamówiłam tez organizer, który jest bardzo pojemny i nie ma żadnych minusów.
Ostatnią rzeczą są przesłodkie kapcie. Chodzi się w nich bardzo dobrze, są strasznie miękkie i ciepłe.
Tym razem jest to dość krótki haul. Niestety rozdanie musi zostać trochę przesunięte, bo wiem, że kilka z Was na nie czeka, ale będę Was o tym informować na bieżąco! Do następnego!

ORGANIZER- KLIK
POMADKA- KLIK
LOKÓWKA- KLIK
KAPCIE- KLIK









13 komentarzy:

  1. To słabo z ta lokówką, czytałem właśnie, że z Chińskich stron tak jest, ale dobrze że chociaż pomadki się sprawują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie za fajnie jeśli chodzi o tą lokówkę ale przynajmniej pomadki i kapcie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie kapcie!
    słabo z tą lokówką! Szkoda pieniędzy tylko :( dobrze, że ja się nie skusiłam na taką bo też bym pewnie żałowała ;/
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. a miałam zamawiać tą lokówkę.... zamówiłam 12 matowych pomadek i ciekawe czy będą tak dobre jak te jajeczka.Fajne kapcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ta lokówka to niewypał, to wygląda dość ciekawie. Ogólnie fajne zakupy ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. te lokówki nie przypadają mi do gustu za bardzo ale reszta jak najbardziej na plus

    OdpowiedzUsuń
  7. Być może akurat z tym egzemplarzem lokówki jest coś nie tak, próbowałaś się skontaktować ze stroną i poinformować o tym, że nie działa? Warto spróbować bo może to coś pomóc ;)
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/10/jesienna-chandra-dresslily-halloween.html

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chciałam taką lokówkę, szkoda, że nie wciąga włosów:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w kapciach
    Ja miałam kupić właśnie taką lokówkę, bo wydawała się dosyć fajna, ale niestety opinie były, że jest beznadziejna

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ufam lokówkom ze sklepów internetowych XD
    Urocze kapcie

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kurczę szkoda że ta lokówka to klapa ;( . Kapcie są MEGA!!
    Poklikane ;*
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapcie mega...chyba się zakochałam:) Jestem zmarzluchem, więc jak znalazł dla mnie:)))
    Pomadki nawilżające tez hit sezonu:) Zwłaszcza teraz, kiedy pogoda daje naszym ustom popalić...
    pozdrawiam:)))
    Zapraszam
    http://marusitestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń