środa, 26 października 2016

JESIEŃ Z SAMMYDRESS.COM


Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z stylizacją! Długo zastanawiałam się nad wybraniem rzeczy z firmy Sammydress.com , zwłaszcza nad wybraniem spodni. "A może przyjdą za małe... Nie będą pasować.." Jak ja się cieszę, że zaryzykowałam! Jeśli myślicie nad zamówieniem spodni z chińskich firm, o których piszę na moim blogu nie wahajcie się. Ja zamówiłam o rozmiar większe i powiem Wam, że są za duże, ale to niczemu nie przeszkadza. Jakość tych spodni jest super, wszystko jest takie jak na zdjęciu. Kolejną rzeczą, którą zamówiłam jest bluzka w kwiatki. Z niej również jestem zadowolona i bardzo Wam ją polecam, jest świetna! Kolejną rzeczą jest TOP z wycięciami na ramionach, jest super, nie ma żadnych minusów. Buty. Stwierdziłam, że jak te ledowe buty przyszły dobre to i te będą. Bardzo mi się podobają. Są to podróbki adidasów, ale mi w niczym to nie przeszkadza. Jakościowo też są super, są też bardzo wygodne.
Ostatnią rzeczą, którą zamówiłam jest pierścionek. Koleżanka mi raz wysłała do niego link i bardzo mi się spodobał, więc go zamówiłam. Parę razy zamoczyłam go w wodzie i wygląda tak jak na początku, więc polecam! Bomberke mam z Zaful.com, plecak tak samo. Jak na razie dodam tylko jedno zdjęcie drugiej stylizacji, ponieważ nie chce dawać dwóch stylizacji w jednym poście, także to już za niedługo! Chciałam Was jeszcze poinformować, że rozdanie prawdopodobnie pojawi się gdzieś pod koniec tygodnia, także wyczekujcie! Do następnego!
 








 
 
SPODNIE- KLIK
BLUZKA- KLIK
BUTY- KLIK
PIERŚCIONEK- KLIK
KURTKA- KLIK
PLECAK- KLIK
 
 
 
SPODNIE- KLIK
TOP- KLIK
 

 
 


 
 


7 komentarzy:

  1. Wspaniałe miejsce do zdjęć wybralas, super sa te spodnie i buty. Już nie mogę się doczekać tej kolejnej stylizacji💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygladasz w tej pierwszej stylizacja. Mam takie same buty:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pierścionek zakochałam się :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza i spodnie:) fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko rzeczy zawsze lubię czytać czy rzeczy z chińskiego sklepu są ok czy raczej nie :) zazwyczaj wychodzi na to że są spoko

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że ci się udało! bo ja kiedyś zamawiałam ubrania w zagranicznym sklepie i prawie wszystkie rzeczy były małe lub nie miały takiego efektu jak na zdjęciach :(
    super stylizacja!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. za te drugie spodnie bym chyba zabiła hahh ;)
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń