sobota, 25 lutego 2017

KOPIOWANIE? JESTEM NA NIE! || GAMISS.COM


Czy tylko mnie denerwuje to, jak ktoś ewidentnie wyśmiewa się z naszej stylizacji, a po jakimś czasie sam się tak ubiera?
Kopiowanie, a więc czym jest? Zgapianie całych stylizacji, postów, a nawet niekiedy wyglądu bloga. Nie mam nic przeciwko inspiracji, podłapania jakieś pojedynczej rzeczy, bo przyznam sama czasem z jakiegoś bloga podłapie jakąś pojedyńczą rzecz, ale no bez przesady nie całą stylizacje. Ughh chyba nie ma gorszej rzeczy od kopiowania, każdy ma w sobie to coś co przyciąga do niego ludzi, jeśli ktoś próbuje na siłę być kimś innym i kopiuje nawet teksty postów- sam na tym traci.











8 komentarzy:

  1. Poklikane <3 nienawidzę, gdy ktooś wszystko zgapia ode mnie i w ogóle nie lubię, gdy ktoś kogo znam ma podobne ubrania. Wolę być wyjątkowa. Super buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopiowanie jest najgorszą rzeczą jaka istnieje. świetna stylizacja!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna na narzutka czy kimono <3 Wiosennie już
    po klikane
    31.45
    8.68
    5.40
    8.23
    6.32
    7.49
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Mowisz ze nie dla Ciebie zle jest kopiowanie ale jednak sama nie jestes idealna i tez popełniasz te błędy - kopiujesz.
    Wyglad bloga - taki sam wyglad jak każdej innej nastolatki.
    Stylizacja - nic w niej szczególnego, bardzo przybliżona nosi wiele innych nastolatek.
    Temat - oklepany.
    Miało to byc inspiracja? Coś Ci niestety nie wyszlo, popracuj nad tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż mi, która nastolatka ma IDENTYCZNY wygląd bloga- no właśnie żadna, są podobne, wcale go nie skopiowałam. Co do stylizacji.. Od żadnej nastolatki jej nie skopiowałam, chyba że może czegoś nie wiem to, podeślij link. Co do tematu zgodzę się z Tobą, jednak to moja inwidualna sprawa, o czym pisze, bo to mój blog. Chyba chciałaś się dowartościować, ale Tobie niestety też to nie wyszło, to, że ktoś ma, coś przybliżone wyglądem do siebie wcale nie oznacza, że jest identyczne i skopiowane. Jednakże szanuje Twoje zdanie, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Też tego strasznie nie lubię :) Po za blogiem robię zdjęcia od 6 lat i nie cierpię jak ktoś na siłę próbuje zrobić takie zdjęcie jak ja z gapia miejsce technikę wykonania itp
    super wyglądasz ! :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja Pati :)Bardzo podobają mi się pilotki :)świetna ta narzuta :)
    Pozdrawiam :

    OdpowiedzUsuń