czwartek, 9 lutego 2017

HAUL || TWINKLEDEALS.COM

Hejka!
Przychodzę dziś do Was z pierwszym haul'em w tym roku. Powiem Wam, że jestem z siebie dumna, dzisiaj napisałam dla Was 3 tematyczne posty i ten, który dzisiaj czytacie. Wiem, że nie jestem systematyczna, niestety pogoda nie pozwala mi, żeby chodzić na sesje, ale jak tylko pogoda się poprawi to nadrobię! Więc teraz przejdźmy już do haul'a.

1. Organizer

Pierwszą rzeczą, która od razu wpadła mi w oko to właśnie ten organizer. Jest plastikowy, przyszedł w pudełku, które było bardzo dobrze zabezpieczone, nie ma żadnych uszkodzeń, ani nic. Jest świetny, jeśli szukacie organizera, w przystępnej cenie to klikajcie w link poniżej!
KLLLIK  OCENA: 5/5

2. Cienie do brwi

I tutaj moje odczucia co do tego były mieszane. Cienie i pisak są świetne, jednak najbardziej zawiodłam się na produkcie ze szczoteczką, gdyż jego odcień pasuje tylko do rudowłosych dziewczyn.
OCENA: 4/5
KLIIK

 
 

3. Pomadka || popfeel

Po nałożeniu na usta trochę się klei, ciężko ją zmyć. Jej odcień jest śliczny.
OCENA: 4/5
KLIIIK 

4. Bluza

Na pewno zobaczycie ją za niedługo w stylizacji! Jest prześliczna i jest bardzo dobrze wykonana, nigdzie nie wiszą nitki, jestem bardzo z niej zadowolona!
OCENA: 5/5
KLIIIK



5. Zegarki dla niej i niego

I tutaj jestem najbardziej zawiedziona. Zegarek dla niego ma za małą tarczę, ale dla mnie pasuje idealnie. Reszte zobaczycie na zdjęciu.
OCENA: 3/5
KLIIK





9 komentarzy:

  1. ej fajny te organizer chciałabym taki, bo może wreszcie miałbym porządek hah <
    po klikane
    12.66
    4.01
    2.07
    22.14
    15.94
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te cienie do brwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najlepiej według mnie spisze się organizer.
    (poklikane)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza jest świetna ❤tez mam ta pomadkę i cenie do brwi❤ Pomadka jest dla mnie swietna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluza jest świetna! Całkiem w moim stylu! świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe zamówienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobał mi sie ten organizer , świetne rozwiazanie , aby uporządkować kosmetyki ;)
    Super rownież jest bluza , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń