sobota, 21 października 2017

WISHLIST || TWINKLEDEALS.COM

Hejka!
Tak wiem bardzo dawno mnie nie było i stwierdziłam, że czas, żeby tu wrócić. Tak więc przychodzę do Was z wishlistą z Twinkledeals.com. Rzeczy bardzo mi się podobają, współpracowałam już z tą firmą i mogę powiedzieć, że ich jakość jest na prawdę bardzo dobra i już nie mogę doczekać się kolejnej paczki od nich! Pokaże Wam teraz parę rzeczy, które bardzo mi się spodobały. Jeśli wejdziesz na tą stronkę, gwarantuję Ci, że Ty też cos dla siebie znajdziesz!

1. Sukienka

LINK: KLIIK 

 
 
 

2. Sukienka

 
 
LINK: KLIIIK
 
 

3. Sweterek

 

LINK: KLIIK

 
 
 

 4. Torebka

 
LINK:  KLIIIK
 



2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną torebkę. Czarną ze złotym paskiem. To mój ulubiony dodatek do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń